piątek, 18 lutego 2011

{1} last- -love.blog.onet.pl O Demi Lovato

-Adres: last--love.blog.onet.pl Adres jest krótki i łatwy do zapamiętania, lecz ja na początku zrobiłam tylko jeden myślnik i przeniosłam się na inną stronę, ale byłam po prostu nieuważna.
5/5

-Szafa graficzna
Pasuje do opowiadania nic dodać nic ująć.
5/5

-Dodatki
Nie ma ich za dużo, jest czysto i porządnie. Znajduje się tylko to co najważniejsze i jest to co po prostu ubóstwiam, jest szeroka lista. Nie jeden raz bywałam na blogach, które były super chciałam czytać poprzednie rozdziały ale nie było szerokiej listy:( Na szczęście Temu blogowi tego nie brakuje.
Znajduje się także menu a w nim między innymi odnośnik o autorce bloga.
5/5

-Prolog
Zwięźle i jasno pokazuje w jakiej sytuacji znajduje się główna bohaterka Demetria Devone Lovato.
5/5

-Częstotliwość dodawania notek
Podoba mi się bardzo to, że autorka pisze co ile będą się pojawiały następne notki.
5/5

-Reszta
Ten blog jest niepowtarzalny przeczytałam bardzo dużo blogów o Demi i nigdy nie spotkałam się z taką historią, autorka ma wielki talent. Lecz odejmuje jeden punkt za to, że ani po adresie bloga ani po nagłówku nie wiemy dokładnie o czym jest ten blog.
4/5

-Ocena 5

P.s Autorka dodaje rozdziały co ok.2-3 tygodni, ponieważ ma też wiele innych blogów.

4 komentarze:

  1. Dziękuję za ocenę. ;D
    Notki staram się dodawać co 2-3 tygodnie, ale ostatnio mam dużo nauki i są lekkie opóźnienia. ;)
    Cieszę się, że podoba Ci się moja historia. ;D
    Jeszcze raz dziękuję za ocenę. :*

    Juliet.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, tu mionka94, jak najbardziej możesz ocenić mój blog. Adres podam dla pewności: ucieczkazhogwartuhgss.blox.pl
    Liczę, że wypadnę dobrze :D
    Pozdrawiam!
    mionka94

    OdpowiedzUsuń
  3. Ocenisz mi blog?
    http://beebs-story.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ten blog jest super!!!

    OdpowiedzUsuń